среда, 2 марта 2016 г.

Kerekinfo бізге керек



Қайырлы күн, достарым! Қалдарыңыз қалай? Мен шаршап, сабақтарды оқып үлгере алмай отырған жайым бар. Құдааай ау, мына аралық бақылаулар тез бітсе екен. 
Ал енді, тақырыпқа көшейік. Бұл блогтағы жазбаны kerekinfo.kz сайтына арнайтын боламын. "Жаңа медиа" сабағы болмаса, бұл сайттың бар екенін білмейтін едім. Жаңа сайтқа кіріп, қарап шықтым. Әрине, тез ұғына алмадым, сайттың дизайны көңілімнен шықпады. Түсініксіз тұстары өте көп екен. Бірақ оқып, түсінуге тырыстым. Бұл сайттағы неше түрлі тақырыптарға жазылған блогтар мені таң қалдырды. Кейбір жазбаларға қарап, күліп те алдым. Мысалы "не ішеміз? ішкіштер, алқаштар қауымдастығы",  деген бар екен. 
Өзіме ұнаған блог "мен ұсынатын үш ән". Бұл блогты Bizbike деген никпен тіркелген қолданушы жүргізеді екен. Өзім музыкамен айналысатын болғасын, бұл блог мен үшін ерекше қызық болды. Мен әрқашан жаңа әуендерге ізденісте жүремін. Ал бұл блогтағы жазбалардың арқасында неше түрлі әндерді көріп, олар жайлы пікірлер көріп, тыңдасаңыз болады. Музыка сүйер қауым үшін таптырмас блог. Жазбада әнге деген пікірмен қоса, бейнебаянды да қойып қояды. Қолданушылар бұл бейнебаяндар мен әндерді қызу талқылайды. Жаңа бұл блогты қарап отырып, көптеген керемет қазақша әндер тауып алдым. Енді соларды тыңдап, мәәәз болып отырмын. Рахмет "жаңа медиа" сабағы :)

Комментариев нет:

Отправить комментарий