среда, 17 февраля 2016 г.

Блогқа қош келдім!!!

    Сәлем, менің оқырмандарым! Өзіммен таныстыруға арналған арнайы бір мақала жазармын, ал қазір негізгі тапсырмаға тоқталғым келіп отыр.

    Бүгін жаңа медиа сабағында жеке блогымды аштым. Негізі бұрыннан да блогқа деген қызығушылығым бар еді. Жаңа медиа сабағы бұл қызығушылықты арттыруға мүмкіндік берді.  

  Жалпы блогты не үшін аштым деген сұраққа келетін болсақ. Бұл мәселенің бірнеше себебін жазуға болады.

Біріншіден, блог жазу - білімді арттыру. Бір мақала, мәтін жазу үшін біз кітаптар оқимыз, мәлімет жинаймыз, тәжірибе жинаймыз. Ал блог оның барлығын ұғынуға көмектеседі. Яғни, мен түйгенімді блогқа жазып, оны есте сақтап қаламын.

Екіншіден, барлық жаңалықтан хабардар болу. Басқа адамдардың блогын оқып, қызықты  мәліметтер  жаңалықтарды білуге, фото-видеоларды көруге, құнды кеңес алуға және әр түрлі талқылауларға қатысуға  болады.

Үшіншіден, өзімді жазушы ретінде көру. Егер блогшы болсаң, әдетте мәтінмен жазып түсіндіресің. Ал мәтінде дұрыс сауатты жазу бұл өте маңызды. Сауаттылық ешқашан кедергі етпейді, себебі шын өмірде де бұл өте қажет.

Төртіншіден, өз-өзімді кемелендіру. Мысалы мен музыканы жақсы көремін және сол туралы блог жүргіземін делік. Блогта өзім ұнататын сала туралы жақсы жазсам, менің тұрақты оқырмандарым болады. Адамдар менің мәтінімді дәйексөз ретінде қолдана бастайды, өзінің пікірлерін жазады. Бұл өзіме деген сенімділікті береді.

Бесіншіден, басқа адамдарға пайда келіру. Блог жүргізіп, басқа оқырмандарға пайдалы болуы мүмкін. Адамдар менің кеңестірімді тыңдап, менің көмегіме жүгінуі мүмкін.

Ал алтыншы себеп-қазақ блоггинг саласына үлес қосу. Қазақша блогтардың санын арттыру, өзімнің кішкене болса да үлесімді қосу.

Блог ашу - қазіргі таңда сәнді құбылысқа айналған. Ал мен трендта болғанды ұнатамын. Блог адамдарға белгілі болуға да септігін тигізеді. Біздің замануи уақытта "менде блог бар" деп айтудың өзі бір жетістік.

Мен блогта не туралы жазамын? Негізі бір нәрсеге тоқталғым келмейді. Сіздермен ойларыммен, күнделікті өміріммен, қызықты мағлұматтармен бөліскім келеді. Барлығын қамтитын боламын.

Бұрын мен өз ойларымды, қызықты оқиғаларымды Instagram желісінде белсенді жазып отыратынмын. Ал енді онымен қоса blogger.com сайтын қоладанһтын болдым. Бұл сайтта  үлкен жетістіктерге жетемін деп сенемін!!!


Сүндетова Тоғжан, журналистика 1 курс


 

Комментариев нет:

Отправить комментарий