понедельник, 29 февраля 2016 г.


Сәлем, менің оқырмандарым! Қалайсыздар?
Көңіл күйім болмай отыр, неге деп сұрасаңыз, қыздарға тән бір проблемам бар. Ертең "ICE PARTY", ал мен не киетінімді білмей отырған жайым бар. "Адам көркі шүберек" деген бар ғой. Үстіңдегі киімің өзіңе ұнайтын, әдемі және үйлесімді болса, өзіңді жайлы және сенімді сезінесің. Айтпақшы "сенімділік" демекші, бүгінгі жазбамды осы тақырыпта қозғағым келіп отыр. 
Өз өзіне деген сенімділік әр адамда кездесе бермейтін қасиет. Шыны керек, жақын достарым маған үнемі "қалай өзіңе сенімді болып жүресің" деген сауал қояды. Жалпы бұрын өз өзімді жақсы көрмейтін адамдардың қатарында болдым, әрқашан кемшіліктіремді теріп отыратынмын. Бірақ бір кезде "неге мен сондаймын? өз өмірім өз қолымда. Адам өзін жақсы көру керек" деген ойға тоқталдым.  Сол уақыттан бері сенімділікті арттыру үшін өз өзіммен көп жұмыс істедім. 
Ең біріншіден, адам өзін жақсы көруі тиіс. Сіз қандайсыз, солай өзіңізді қабылдауыңыз қажет. 
Екіншіден, кемшілікеріңізді жақсы жағынан көрсетіңіз, өзіңіздің ерекшелігіңіз ретінде қабылдаңыз. Әр адам - бөлек әлем, тұлға. 
Үшіншіден, сізге "қолыңнан келмейді" деп айтатын адамдарды тыңдамаңыз және олармен қарым-қатынас құрудан аулақ болыңыз. Өйткені айналаңыздағы адамдар да сізге әсер етеді. 
Төртіншіден, өзіңіздің күшіңізге күмәнданып тұрсаңыз, идеалды кейіпіңіз жайлы бір сәт ойланыңыз. 
Бесіншіден, өзіңіздің мықты жақтарыңызды біліңіз. Әр адам жақсы қасиеттерін біліп және оны қолданып, мақтана да білуі керек.
Алтыншы кеңесім - өз өзіңізді дамыта беріңіз. Бір орында тұрмаңыз, үнемі ізденісте болу керек. 
Таңартең тұрып, айнаға қарап: "мен не деген керемет адаммын, мен әдемімін, білімдімін, өмірім ғажап" деп қайталаңыз. Бұл әрекеттің көмегі өте зор. Өзімізге сену, қабылдау және жақсы көру - өмірде маңызды рөл атқарады . Бұл қасиет үлкен шешімдер қабылдауға түрткі болуы да ғажап емес. 


Комментариев нет:

Отправить комментарий